<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d809292314912814897\x26blogName\x3dNissa\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mein-kleiner-schatz.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://mein-kleiner-schatz.blogspot.com/\x26vt\x3d328867436896288605', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Még egy ilyen napot soha!

/ írta: Nissa, ekkor: 2016. szeptember 25., vasárnap @ 14:15 |

Borzasztó volt a tegnapi napom. Konkrétan reggeltől estig veszekedtünk telefonon keresztül. Még ma reggel is borzasztóan éreztem magam. Ne tudjátok meg, mennyire le tudja fárasztani az embert egy nagy veszekedés. Teljesen leszív minden energiát.
Az egész egy hülyeségből indult megint csak. Az első veszekedésnél a probléma az volt, hogy beszéltem beszéltem, és elkezdett sürgetni, hogy mondjam már, ez a rész őt nem érdekli, nem idevág. Alapvetően igaza van, viszont én ezen nem léptem csak úgy túl, hanem megmondtam, hogy én igenis el szeretném mondani, miért kell sürgetnie. Persze, igen... telefonról beszélünk, még ha olcsóbb is így, akkor is pénz... Igen, ez akkor nem fordul meg a fejemben, hiszen már régóta tartott a beszélgetés, hirtelen nem ugrik be, hogy hoppá telefonról megy, ugyanis mi azelőtt rengeteget beszéltünk skype-on, fb messenger-en, így megszoktam, hogy lehet beszélgetni. De igen, tény, hogy nem vettem figyelembe. A lényeg, hogy ebből egy nagy vita keveredett, hogy miért nem tudtam egyszerűen ezen túllépni. Engem meg az bántott, hogy oké ez őt nem érdekli, de ő is rengeteget tud beszélni, és nem sürgetem. Ezután nagyjából lenyugodtunk, de hogy ne legyen elég megint jött egy faszság. A lényeg az volt, hogy megkért, hogy számoljak el angolul 10-ig, mert mondtam, hogy én azt oviban tanultam meg (ugyebár én németes vagyok). Én pedig mondtam, hogy jajj nem szeretném, meg kikacagna ha szarul ejtem ki. Ő kérte továbbra, én nemet mondtam. Ezután pedig bele a mélyvízbe... Miért is nem tudok ennyit megtenni neki? Mondom, hogy de ez tök kis szarság, és már úgy voltam vele, hogy jó akkor megcsinálom, hülyeség az egész, csak épp akkor kezdtünk bele már a vitába, mind1 nem kifogás... nem csináltam meg, kész. A lényeg az, hogy ő ebből azt kerekítette ki, hogy ő mindig a kedvemben akar járni, én miért is nem? És hogy csomó minden hiányzik... nem lepem meg semmivel, nem is gondolkozok ilyeneken. Az éjszaka megint csak megkaptam a szép szavakat és el lettem hordva mindennek. De ezt is csak magamnak köszönhetem, hogy így tud beszélni velem. Talán annak aki ezt elsőre olvassa durva lehet, hogy elhord mindennek, én meg tök könnyedén veszem. Igen, gáz.... mert már volt rá precedens, ezért sem török meg tőle. És hiába jutottunk el ide, én szeretem őt, ő is szeret engem és én vagyok a hibás, nem ő. Rondán tud beszélni velem, ha kiakad, de végül is nem jutottunk volna ide, ha már rég kidob. Az lett volna a jobb? Nem tudom.. lehet... Fogalmam nincs mi a fenét csináltam volna. Tuti kikészültem volna teljesen. Másokat kevesebb dologért kidobott, engem nem. Ezért igazság szerint hálásnak kell lennem. Tegnap is elmondta, hogy nem dobott ki eddig, és ezért gyenge, de valamiért még így is ragaszkodik hozzám...
Nekem viszont most már tényleg nagyon össze kell szednem magam, és végre úgy tenni, ahogy azt már az elejétől kezdve kellett volna. Nekem az előző párkapcsolatom, kb. egy nagy 0 volt. Rengeteget kell tanulnom, nem szégyellem, még tapasztalatlan vagyok, ez van. Az előző egy tiniszerelem volt. Ez viszont már más, fel kell nőnöm ehhez a kapcsolathoz, nem lehet játszadozni.

ui. nézzétek meg ezt a videót, ilyen gyönyörű táncot még nem láttam, és a dal is eszméletlen

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Vissza a blogra


' MEIN SCHATZBLOG