<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d809292314912814897\x26blogName\x3dNissa\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mein-kleiner-schatz.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://mein-kleiner-schatz.blogspot.com/\x26vt\x3d328867436896288605', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Ein...zwei...drei... Tage

/ írta: Nissa, ekkor: 2016. szeptember 13., kedd @ 20:20 |

Megpróbálom normálisan összefoglalni az elmúlt napok eseményeit. Kezdjük a szombattal. Anyáék szerveztek egy kis meglepit nekem, kirándultunk, kisvonatoztunk. Nagyon cuki volt tőlük. Ott volt velem Z is, én pedig iszonyatosan boldog voltam, hogy végre együtt "kirándulunk" ráadásul a családommal. Este mentünk a paddy koncertre.... Na hát fúú.. Nem akarom ezt túlságosan részletekbe menően leírni. A lényeg az, hogy közvetlenül a koncert előtt összekaptunk megint... Nagyon szar volt.. A sírás közepette arról beszéltünk, hogy mi legyen velünk. Szakítsunk? Ha így folytatódik /folytatom/, akkor ez lesz a vége, mivel a költözése után már a munkájára kell koncentrálnia és nem baszhatom el piti dolgokkal. Vasárnap beköltözött, és ma töltötte el az első igazi munkanapját a cégnél. Hála az égnek megnyugodhatott, mert nem olyan kemény a dolog, mint ahogyan ő azt hitte. Sőt... hamar utol fogja érni a többieket tudásban, és biztos vagyok benne, hogy le is hagyja őket. Azután jön a munkaváltás, hiszen fejlődnie kell, nem ragadhat meg egy szinten. Viszont ne siessünk ennyire előre az időben.
Ami óriási hír, hogy ma sikeres forgalmi vizsgát tettem. El se hiszem, hogy túl vagyok ezen is és vezethetek önállóan. Sajnos bennem van az, hogy szerencsém volt a vizsgabiztossal, mert nagyon rendes volt. Tudom, hogy mások nagyon szigorúak és kisebb dolgokért már buktatnak. Viszont olyan nagy hibát nem követtem el, amiért az én vizsgabiztosom megbuktatna, így ez vigasztal. Lehetett volna jobb is, hiszen ettől többre vagyok képes, de majd ha tényleg egyedül megyek, akkor fogom igazán megtanulni és megtapasztalni a vezetést teljes egészében.
Most rövidre fogom a bejegyzést, kicsit fáradt vagyok. Fél 6-kor keltem, ami nem olyan borzasztó, mások is megcsinálják, de én nem vagyok hozzászokva és érzem, hogy jobban lemerültem, mint máskor.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Vissza a blogra


' MEIN SCHATZBLOG