<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d809292314912814897\x26blogName\x3dNissa\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mein-kleiner-schatz.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://mein-kleiner-schatz.blogspot.com/\x26vt\x3d328867436896288605', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Távol tőle, egy újabb fejezet...

/ írta: Nissa, ekkor: 2016. szeptember 5., hétfő @ 1:30 |

Hihetetlenül fog hiányozni. Már belegondolni is rossz az egészbe. Szegénykémnek alig lesz ideje a tanuláson kívül bármire, ugyanis a cégnél, ahová felvették egy teljesen új programozási nyelvet kell megtanulnia. Alapvetően nem lenne ez akkora gond, viszont ez teljesen más, mint amiben ő jó, és amiket eddig tanult. Szükség lesz természetesen a jelenlegi tudására is, de elengedhetetlen, hogy az új nyelvet is elsajátítsa. Jobban fél szegénykém, mint bármikor a fősuli alatt. Én pedig tartok attól, hogyan fogom bírni nélküle. Viszont nem lehetek önző, nem szabad azzal foglalkoznom, hogy mennyire nehéz nekem. Mellette kell lennem és segítenem őt. Ezt ő is látja előre és beszéltünk is róla. Egyelőre még nem érzem, hogy aggódnék ill. már ezen túl vagyok. Úgy tűnik sokat segített a múlt heti egész napos beszélgetés. Jajj az én manóm mennyire odafigyel rám... Most nem érzek félelmet. Lehet az is közrejátszik, hogy a hétvégén lejön és még koncertezünk egy jót a költözése előtt. Remélem tudom magam tartani, és nyugodtan fogom kezelni a helyzetet. Ez persze csakis rajtam múlik.
Nagyon szeretem őt, érte kibírom, ennyi "áldozat" nem jelenthet problémát. Egyébként is, régen is kibírták a nők, amíg a férfiak katonák voltak. Nehogy már én ne bírjak ki pár hónapot a szerelmemért, amikor már több, mint egy éve harcolunk a kapcsolatért. Nem lesz új dolog a távkapcsolat, eddig is abban éltünk, csak ezúttal erősebbeknek kell lennünk. Az elmúlt időszak után pedig igazán sokat tanulhattam, hogyan kellene ebben a párkapcsolatban részt vennem. Ha pedig elcseszem, hát meg is érdemeltem.... Azt mondta, ő nem fogja feladni, én pedig tudom, hogy ez így is van. Én se fogom feladni, eddig se tettem és legyen ez a végszó.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Vissza a blogra


' MEIN SCHATZBLOG