<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d809292314912814897\x26blogName\x3dNissa\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mein-kleiner-schatz.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://mein-kleiner-schatz.blogspot.com/\x26vt\x3d328867436896288605', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Rövidke kis valamicsoda

/ írta: Nissa, ekkor: 2016. augusztus 12., péntek @ 20:00 |

Ami a mai napot illeti.... szinte egész nap gép előtt voltam. Olvasgattam, új blog desgine-t készítettem, és marha sok időt elcsesztem azzal, hogy rájöjjek egy kódra, de nem jött össze.... Na mind1, azt hiszem ebből segítségkérés lesz...
Kicsit most úgy érzem, hogy a végére be is punnyadt az agyam. Ne kérdezzétek, hogy tud az agy beputtyadni :D
Ami pedig a webprogramozást illet, hát mondjuk azt, hogy haladok. Naggyon lassan, de egyedül csinálom, illetve Z segít benne sokat. Nem mondom, hogy könnyű, sőt ki merem jelenteni, hogy nehéz, de ez van, tanuli kell. Az én agyam egyébként sincs az ilyen témákra ráállva, de bízom benne, hogy egyre jobban fog menni és szépen ráérzek a dologra.
Mivel ma semmi érdemleges post-ot nem tudok magamból kicsikarni, ezért úgy gondoltam, hogy hozok egy érdekes videóklippet. Biztosan sokan ismerik már. Én tavaly láttam először. Nem semmi a története, viszont emellett annyira hangulatos zenéje van. Én személy szerint nagyon szeretem, és azt is, hogy ilyen ötletes videót csináltak hozzá. Annyit megsúgok, hogy a kezdeti kedves történetben szép kis csavar következik be :) Katt a videóért ide! 






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Vissza a blogra


' MEIN SCHATZBLOG