<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d809292314912814897\x26blogName\x3dNissa\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mein-kleiner-schatz.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://mein-kleiner-schatz.blogspot.com/\x26vt\x3d328867436896288605', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Ezek után....

/ írta: Nissa, ekkor: 2016. augusztus 7., vasárnap @ 22:52 |

Hová tűntem? Nem tudom mikor kezdődhetett el, hogy úgy kezdtem el viselkedni vele, ahogyan most. A lényeg az, hogy valahol elkezdődött és ott basztam el. Ha agyonver se tudom megmondani, hogy miért alakult így és, hogy mikor volt. Nyilvánvalóan ő érzékelte ezt a változást, és máshogy kezdett el hozzám állni. Majd ezt én érzékelem és még inkább kihozta belőlem azt, amilyen most vagyok. Nem az ő hibája, az enyém. Viszont most már ott tartunk, hogy annyira megbántottuk egymást, hogy nem tudom ebből ki lehet-e kecmeregni. Az az érzésem, hogy nem. És hiába magyarázza, hogy nem értem meg amit azzal a mondattal mondani akart. Az a mondat akkor is azt jelenti amit kimondva hallasz. Nem mást. Hiába akarja átalakítani. A téma, amit eleve elkezdett mondani, már ehhez kapcsolódott. Akkor mégis mit gondoljak? Úgy kezdte a mondatot, hogy ez nem lesz korrekt. És nem is volt az. Pont azért, mert az jelenti amit. Értem én, hogy azt akarja mondani vele, h gondolkozzak már. használjam az eszemet. De a tényen nem változtat. Egy egyszerű mondat, amit nem kell túlkomplikálni. Még ha nem a szépséggel vezette volna be a mondandóját.... nem a kinézettel.... akkor oké, még elfogadom, hogy átvitt értelemben jelenthet mást, de így nem. Nem jelent mást. Hogy mi lesz ebből? Nem tudom.... majd megírom

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Vissza a blogra


' MEIN SCHATZBLOG