<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d809292314912814897\x26blogName\x3dNissa\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mein-kleiner-schatz.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://mein-kleiner-schatz.blogspot.com/\x26vt\x3d328867436896288605', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Tattoo tattoo tattoooo

/ írta: Nissa, ekkor: 2016. szeptember 3., szombat @ 0:08 |

Nagyon régóta szeretnék egy tetoválást, de még nem tudtam, hogy mit. Na jó, ez nem teljesen igaz, mert régen tudtam a témát, ami Japán volt. Imádtam. Így kezdtem bele az első oldalamba is, majd tértem át a blogolásra. Borzasztóan sok emlék, érzés kötődik Japánhoz. Egyszerűen oda voltam érte meg vissza. Az ország, a nyelv, anime, manga, filmek, sorozatok. Később, ahogy megismertem a doramat, elkezdtem más ázsiai sorozatokat ill. filmeket is nézni. Hihetetlenül boldog vagyok, amiért felfedeztem ezt a kis világot. Tehát emiatt szerettem volna tetoválást. Úgy éreztem erre emlékeznem kell, és egy tetoválás, amit magamon hordhatok, jó érzéssel tölt el, mert így teljesen a "részem" lesz az, amit szeretek. Azóta persze az évek alatt nagyon háttérbe szorult Japán iránti rajongásom, de sosem fogom elfelejteni. Tetoválást pedig csakis akkor csinálok, ha van értelme, van jelentéstartalma, és semmiképp sem divatból. Nemrég újra előjött ez a tetoválás téma. Egyrészt, néhány hónapja megismertem a BMTH-t, és odavagyok értük. Úgy gondoltam az egyik szimbólumukat tetetném magamra, aminek persze a jelentését is tudom, és úgy gondolom fontos lenne számomra. Tehát nem csakis kizárólag a banda miatt tenném. Csak azért, mert szeretek egy bandát nem csináltatnék tetoválást. A másik tetoválás mindenképp egy fa lenne. Borzasztóan imádom a fákat. Kiskoromban volt egy fám, amire mindig felmásztam. Apa tett is rá egy nagyobb deszkát amire rá is feküdhettem, és órákat töltöttem el ott. Fent a magasban a lombok között.... hmm... d jó is volt:) Egy cseresznyefáról van szó. Micsoda egybeesés:) Na, nem egy sakura, de nagyon szép volt amikor virágzott. A harmadik indok pedig az én kicsi szívem lenne. Tudom, talán furcsán hangzik. A szerelmemmel kapcsolatos tetoválást szeretnék? Mi van ha szakítunk? Engem ez nem érdekel. Ha szakítunk is, azt amit ő nekem eddig adott, nem fogja visszavenni. Borzasztóan sokat tett azért, hogy én jobb ember legyek. Ha szét is válunk, nem bánnám, hogy magamon hordozom az emlékét. Persze nem a nevét íratnám magamra:D Ez így 3 tetoválás lenne, de van, amit összefűznék, pl. a fa és japán témát. Nagyon szépen meg lehetne csinálni. A BMTH még necces, az olyan borzasztóan nem fontos, tehát elvethető. A barátommal kapcsolatos tetoválás pedig lehet külön. Néhány kép példának:



Az első képen a BMTH-s tetoválás van, a többi pedig egyértelműen fák, mégpedig olyan stílusban amik tetszenek. Nem szeretnék nagyot, tehát olyat kell majd választanom, ami nem lehet olyan részletgazdag, mint egy nagyobb tetováláson. Viszont ez nem gond, egy kicsi tetoválás is lehet nagyon szép, ahogy az a felső sor utolsó képén is látszik. Szóval valahogy így képzelem el ez első tetoválásom. Már csak pénz kell hozzá és teljes elszántság, mert azért ez mégiscsak még elméletben létezik.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Vissza a blogra


' MEIN SCHATZBLOG