<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d809292314912814897\x26blogName\x3dNissa\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mein-kleiner-schatz.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://mein-kleiner-schatz.blogspot.com/\x26vt\x3d328867436896288605', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Egy kis sci-fi élmény

/ írta: Nissa, ekkor: 2016. szeptember 4., vasárnap @ 1:09 |

Végre sikerült összehoznom egy menüt, ahol a linkre kattintva megnyílik a kívánt oldal a bejegyzések rész helyén. Nagyjából amióta saját magam szerkesztem a designe kódját, azóta szeretném ezt összehozni, de eddig nem sikerült rájönnöm. Hogy is sikerülhetett volna, amikor azt se tudtam, hogy működik egy javascript... Most végül kisilabizáltam és örülök, hogy erre tök egyedül sikerült rájönnöm. Na nem nagy ördöngősség az egész így, hogy rájöttem a logikájára, viszont háttértudás nélkül gondolkozhattam én azon kódot fejtve, hogy más ezt vajon hogyan csinálta.
Nemrég elkezdtük nézni Z-vel az Ergo proxy c. animét. Nekem ez volt a 3. nekifutásom. Először középiskola táján kezdtem neki, majd kb. 2 éve eljutottam több, mint a feléig. Akkor már tetszett és jobban is tudtam követni a történetet, ugyanis nagy odafigyelést igényel a sorozat. Egy-egy résznél könnyen lemaradhatsz, ha nem figyelsz oda. Most, hogy újra belekezdtem, ezúttal nem egyedül, még inkább tudtam koncentrálni a történetre, és egyszerűen imádjuk. A hangulata már első alkalommal is magával ragadott, de így, hogy kivesézzük az egyes részeket, még inkább ütősebb az egész anime. Sose szerettem a sci-fi-t, de ez az anime magával ragadott. Oda vagyok a proxy-kért. Főleg ergo proxy-ért. Imádom azt az álarcot... Nagy kedvencem Pino. Nem tudom kinek az agyszüleménye, de hihetetlenül szeretnivaló. Van egyfajta komorság a sorozatban, de Pino mindig hoz egy kis vidámságot bele és ettől lesz egy kellemes egyensúly az animében. Kiemelném Re-L-t is. Anno azért is gondoltam, hogy belekezdek a sorozatba, mert borzasztóan tetszett a stílusa. Nagyon jól kitalálták a megjelenését.

Ha már sci-fi-nél tartunk... hiába... ez egy ilyen időszak. Találtam egy sorozatot, ami valami eszméletlen. Az első perctől kezdve rátapadtam a képernyőre és csak sodródtam az eseményekkel. Az első részben csak úgy dobogott a szívem, olyan izgalom lett úrrá rajtam. Muszáj volt megmutatnom Z-nek. Újranéztem vele az első 2 részt, azután pedig 2-3 nap alatt ledaráltuk az összes részt. Na de hogy nevén is nevezzük, a Stranger Things-ről van szó. Mindenkinek ajánlom, aki rejtélyre, izgalomra vágyik. A történet nagyon szépen bontakozik ki és egy percre se unatkozik az ember. Ami főként tetszik benne, hogy a 80-as években játszódik és ez megadja az alaphangulatát. Sokat hozzátesz a történethez, hogy gyerekek a főszereplők, akik sokszor okosabbak a felnőtteknél is. Egyszóval fantasztikus sorozat. Nagyon várom már a folytatását, ami 2017-ben lesz.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Vissza a blogra


' MEIN SCHATZBLOG