<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d809292314912814897\x26blogName\x3dNissa\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mein-kleiner-schatz.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dhu\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://mein-kleiner-schatz.blogspot.com/\x26vt\x3d328867436896288605', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
ASMR! Te hallottál már róla?

/ írta: Nissa, ekkor: 2016. szeptember 16., péntek @ 14:21 |

Ma egy érdekességgel készültem. Biztos vagyok benne, hogy sokan hallottatok már róla, de azért mégis, úgy gondolom, hogy többen vannak azok, akik nem.
Mielőtt elmondanám miről is van szó, jöjjön egy kis bevezetés.... Amikor ovis voltam, és jött a du.-i alvás, egy időben bejárt hozzánk egy néni aki beszélgetett egy ideig az óvónővel. Mindig elvitt valakit, és feladatot kellett megoldanunk. A lényeg viszont nem is ez... Minden alkalommal, amikor suttogva beszélgettek miközben feküdünk csendben, nagyon jó érzésem lett tőle, jól esett hallgatni a hangját. Nem tudtam összerakni, hogy mi is ez, mi válthatja ezt ki. Hasonló érzés ez, mint amikor valaki birizgálja a hajadat. Ezt nagyon sokan szeretik, főként pedig a lányok. Valószínű nem véletlenül. Na és itt jön képbe amiről ma írnék, ez pedig az ún. ASMR. Ez egy mozaikszó, amely a Autonomus Sensory Meridian Respond szóvól jött létre. Lényegében ez arról szól, hogy az embert egy kellemes bizsergő érzés járja át, amely kiindulhat a fejből, tarkóból, majd továbbhaladhat a gerincen át a végtagokig. Egészen tavalyig, amikor is az egyik német csatornát néztem, be nem mutatták ezt a jelenséget, nem tudtam miről van szó. Ott világosodtam meg, hogy na ezt éltem át én is. Ezzel kapcsolatosan pedig el kezdtek szaporodni youtube-on a különféle a videók. Ezekben a videókban különböző hangokat produkálnak. Lehet ez suttogó beszéd, tárgy tapogatása, zacskók felbontása, igazság szerint akármi szerepelhet benne, amivel kellemes hangokat lehet kiadni teremteni.
Lehet valakinek egész furcsán hangzik ez a dolog, és ha megnéz egy ilyen videót, akkor az az első gondolata, hogy mi a szar ez? Némelyik videóról én is ezt gondolom, mert vannak hihetetlenül irritáló és idétlen videók is... Viszont ha találsz egyet, ami neked való és el tudsz lazulni tőle, az hihetetlen jó érzés lesz. Valami olyasmi lehet ez az egész, mint a meditáció. Bár hülyeséget nem akarok mondani, mert ebben nem vagyok jártas, de valahogy így tudom elképzelni a meditálás érzését.
Én már tavaly óta nézegetek ilyen videókat. Az első alkalommal rögtön éreztem a hatását. Lehet csak beletrafáltam. Viszont mostanság már elég nehezen találok olyan videót ami használna. Ha olyan sokat láttam volna már, még talán mondhatnám azt, hogy hozzászoktam?! Hozzá lehet ehhez szokni egyáltalán? Na mind1... A lényeg, hogy szerintem a legtöbb ember megtalálja a megfelelőt, csak lehet hosszasan kell keresgélni. Amit észrevettem magamon, hogy változik az, mikor melyik videó éri el a kellő hatását nálam.
Én mindenkinek ajánlom, hogy próbálkozzon vele. Főként azok, akik nehezen alszanak/lazulnak el. Én pont ebbe a kategóriába tartozom, és este mindig jól jön.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Vissza a blogra


' MEIN SCHATZBLOG